نوشته شده توسط : مهدى

نياز برادران به آذوقه، زمينه ساز ديدار آنان با يوسف شد. هنگامي که بار قحطي و تنگي معيشت بر دوش برادران فشار آورد، آنان به اميد يافتن آذوقه، ره‏سپار مصر گشتند و اين مقدمه‏ي ديدار آنان با يوسف گرديد.

شکل گرفتن احساس نياز به امام مهدي (عج) در ژرفاي جان انسان‏ها نيز زمينه ساز ظهور يوسف زهراعليه السلام است. امام مهدي (عج) در توقيعي خطاب به اسحاق بن يعقوب مي‏فرمايند:

...واکثروا الدعاء بتعجيل الفرج.... [1] .

...براي فرج من، بسيار دعا کنيد....

افزون بر روايت ياد شده، در روايت‏هاي فراواني به شيعيان دستور داده شده است که براي فرا رسيدن ظهور دعا کنند؛ زيرا يکي از زمينه‏هاي دعا، احساس نياز است. دعا در بستر نياز مي‏رويد. آدمي تا کمبودي نداشته باشد و در وجودش، احساس نياز به آن‏چه ندارد، شکل نگيرد، دست به دعا بر نمي‏دارد. ما نيز اگر بخواهيم که براي ظهور حضرت مهدي (عج) دعا کنيم، بايد احساس نياز به وجود ايشان را در درون خود سامان دهيم. تنها در اين صورت است که دعا خواهيم کرد. بنابراين، دستور به دعا کردن، در واقع دستور به برانگيختن احساس نياز به امام(عج) در وجود خويش است.

برادران يوسف، تاب تحمل او را نداشتند؛ زيرا به او احساس نياز نمي‏کردند و نمي‏دانستند که وجود يوسف به چه کار آنان مي‏آيد؛ از اين‏رو، او را از خود راندند و آواره‏ي ديار غربتش کردند.

براي وصال يوسف مي‏بايست زمان بگذرد تا برادران با دشواري‏هاي روزگار دست و پنجه نرم کنند، سختي‏ها را بچشند و فراز و نشيب‏ها را ببيند. آن‏گاه کم کم احساس نياز به يوسف در وجودشان شکل بگيرد؛ نياز به کسي که دردهاي آنان را تسکين بخشد و غبار محنت از رُخ‏شان بزدايد. اين احساس چيزي نبود که بتوان آن را يک شبه به آنان تزريق کرد، بلکه در گذر زمان مي‏بايست اين احساس شکل بگيرد. اين ميوه‏اي بود که بايد به طور طبيعي مي‏رسيد. به همين دليل، يوسف با اين‏که مي‏دانست پدر و برادران او در کنعانند، ولي هيچ اقدامي نکرد. او مي‏توانست به کنعان برود يا دست‏کم، نامه‏اي براي پدر بنويسد و از او بخواهد که به نزدش بيايند، ولي اين چنين نکرد. زيرا چه بسا اگر برادران، پيش از فراهم شدن زمينه، به ديدار او مي‏آمدند، سودي نداشت؛ زيرا انگيزه‏هاي دشمني پيشين هنوز وجود داشت و تحولي که آن عامل را از بين ببرد، هنوز رخ نداده بود.

به راستي، هنگامي که برادران ادعا کردند يوسف، طعمه‏ي گرگ شده است، چرا يعقوب از آنان نخواست که باقي مانده‏ي جسد يا دست‏کم استخوان‏هايش را بياورند؟ اين بدان دليل بود که مي‏دانست اگر چنين بگويد، برادران براي اثبات ادعاي‏شان، يوسف را خواهند کشت و جسدش را خواهند آورد. چرا هنگامي که کاروان، يوسف را يافت، يوسف به آنان نگفت که من فرزند يعقوب و اهل کنعانم. مرا به خاندانم باز گردانيد؟ آيا به اين دليل نبود که مي‏دانست اگر او را باز گردانند، سرانجام به دست برادرانش کشته خواهد شد؟! چرا که ظرفيتِ با يوسف بودن هنوز در آنان پديد نيامده بود و اين ظرفيت مي‏بايست به صورت طبيعي و در گذر زمان و کشاکش حوادث، شکل مي‏گرفت. بر همه‏ي اين‏ها مقام الهي يعقوب را نيز بيافزاييد. او پيامبر بود و با اعجاز الهي مي‏توانست کاري کند که برادران نتوانند يوسف را بکشند و او در کنار يوسف بماند، ولي چنين نکرد؛ زيرا سنت الهي بر اين است که جريان امور روند طبيعي و عادي خود را بپيمايد و مردم با اختيار و انتخاب خود، سعادت يا شقاوت را برگزينند و در ميدان نفس گير زندگي به آن برسند. به همين خاطر - گرچه در اين ميان، يعقوبي نيز وجود دارد که زمينه‏ي ملاقات براي او کاملاً مهياست و او خود را کاملاً آماده‏ي وصال کرده است - هرچند يوسف خود نيز از غربت و تنهايي، غمگين و دل آزرده است، ولي لب فرو مي‏بندد و منتظر مي‏ماند، تا برادران آماده شوند و خود قدم به راه گذارند و به سويش بيايند. تنها در اين صورت است که قدر او را خواهند دانست و از او بهره خواهند برد.

و اين، حکايت حال يوسف زهراست. نااهلان و کم خرداني که تاب تحمل او و ظرفيت با او بودن و در کنار او زيستن را نداشتند، او را به چاه غيبت افکندند. در آمدن او از چاه غيبت نيز به فراهم شدن زمينه بستگي دارد. بايد مردم به خود آيند، او را بخواهند و به او احساس نياز کنند. شکل گرفتن چنين احساس نيازي، نيازمند گذر زمان است. بايد زمان سپري شود تا بشريت در کوران حوادث دريابد که گره‏گشاي مشکلاتش، کس ديگري است. بايد خود اين ميوه برسد؛ چيدن آن پيش از موعد، تباه کردن آن است. آمدن مهدي (عج) بدون فراهم آمدن زمينه و شکل‏گيري احساس نياز به او و پديد آمدن ظرفيت تحمل او، چيزي جز تباه کردن او نيست. آري، او مي‏تواند به اعجاز الهي، همه‏ي مانع‏ها را برطرف کند، امّا سنت الهي جز اين است. بايد، مردم خود بخواهند و در راه، گام نهند. هرچند وي از اين غربت و فراق، غمگين و دل‏خسته است، اما لب فروبسته و براي آمدن مردم به سوي خويش، هم‏چنان چشم به راه نشسته است؛ زيرا راهي جز اين نيست. آيا کسي هست که او را از اين انتظار به در آورد؟ در اين ميان، شيعيان يعقوب گونه‏اي نيز هستند که دل‏هاي‏شان، از عطر محبت او سرشار است و خود را براي سيراب شدن از چشمه سار حضورش کاملاً آماده کرده‏اند، امّا افسوس که اين دسته نيز بايد در غم فراق بسوزند؛ زيرا براي آمدن او، بايد همه آماده باشند.



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 11 مهر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدى

بدان که غربت دو معني دارد:

1 - دوري از خاندان و وطن و شهر و ديار.

2 - کمي ياران و اعوان.

و آن حضرت - که جانم فدايش باد - به هر دو معني غريب است. پس اي بندگان خدا! ياري‏اش نماييد، اي بندگان خدا! او را کمک کنيد.

و مطالبي که در عزلت آن حضرت‏عليه السلام آورديم بر معني نخستين غربت نيز دلالت مي‏کند و آنچه در حديث امام جوادعليه السلام گذشت که فرمود: هرگاه اين تعداد يعني سيصد و سيزده نفر از اهل اخلاص برايش جمع شدند، خداوند امر او را ظاهر مي‏سازد... بر معني دوم غربت دلالت مي‏کند. پس اي انسان خردمند! کمي تأمّل کن و ببين که چگونه سال‏ها و قرن‏ها گذشته و اين تعداد براي آن حضرت ميسّر و جمع نشده است که اين قويترين شاهد بر غربت اوست.
 

و دليل ديگر بر اين معني روايتي است که در بحار از غيبت شيخ طوسي نقل شده اين‏که: نفس زکيّه جواني است از آل محمدعليهم السلام، نامش محمّد بن الحسن که بي‏جرم و گناه کشته مي‏شود و چون او را بکشند نه در آسمان عذرخواهي خواهند داشت و نه در زمين ياوري. در آن هنگام خداوند قائم آل محمدعليهم السلام را با گروهي برمي‏انگيزد که در نظر مردم از سرمه نرم‏ترند. وقتي خروج نمايند مردم به حال آن‏ها گريه کنند، چون مي‏پندارند که ايشان به سرعت به دست دشمنانشان نابود خواهند شد، ولي خداوند مشارق و مغارب زمين را براي آنان مي‏گشايد، بدانيد که آن‏ها مؤمنان حقيقي هستند. آگاه باشيد! که بهترين جهادها در آخر الزمان خواهد بود. [1] .

مي‏گويم: تشبيه ياران آن حضرت به سرمه، به خاطر کمي آن‏هاست و دليل بر آن اين است که فرمود: مي‏پندارند که ايشان به سرعت به دست دشمنانشان نابود خواهند شد. و نيز دليل و مؤيّد اين معني روايتي است که در بحار از امير المؤمنين علي‏عليه السلام آمده: اصحاب مهدي‏عليه السلام جوانان هستند، بزرگسال در ميان آن‏ها نيست مگر همچون سرمه چشم و نمک در غذا - که کم‏ترين چيزها در غذا نمک است -. [2] .

و بر هر دو معني غربت دلالت مي‏کند فرمايش امير المؤمنين علي‏عليه السلام در حديثي که در کمال الدين روايت شده فرمود: صاحب اين امر همان رانده شده فراري يگانه و تنهاست. [3] .

و در همان کتاب از داوود بن کثير رقّي آمده است که گفت: از حضرت ابوالحسن موسي بن جعفرعليهما السلام راجع به صاحب اين امر پرسيدم. فرمود: او همان رانده شده يکتاي غريب پنهان از خاندانش مي‏باشد که خونخواه پدرش خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 11 مهر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدى

به پايت ريختم اندوه يك دريا زلالي را
بلور اشك‌ها در كاسه ماه هلالي را

 

چمن آيينه‌بندان مي‌شود صبحي كه بازآيي
به وقتش فرش راهت مي‌كنم گل‌هاي قالي را

 

نگاهت شمع آجين قبله جان غزالان است
غمت عين القضاتي مي‌كند عقل غزالي را

 

چه جامي مي‌دهي تنهايي ما را جلال‌الدين!
بخوان و جلوه‌اي بخشاي اين روح جلالي را

 

شهيد يوسفستان توام زلفي پريشان كن
بخشكان با گل لبخندهايت خشكسالي را

 

سحر از ياس شد لبريز دل‌هاي جنوبي‌مان
نسيم نرگست پر كرد ايوان شمالي را

 

افق‌هايي كه خونرنگ‌اند، عصر جمعه مايند
تماشا مي‌كنم با ياد تو هر قاب خالي را

 

كدامين شانه را سر مي‌گذارم وقت جان دادن
كدام آييينه پاياني‌ست اين آشفته حالي را

 

تو ناگاهان مي‌آيي مثل اين ناگاه بي‌فرصت
پذيرا باش از اين دلتنگ، شعري ارتجالي را



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 10 مهر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدى

ماه كنعاني برون آ‌ از نقاب
تا شود در ملك هستي انقلاب
اي سراپا ناز مستوري چرا؟
چون وصالت هست اين دوري چرا؟
آسماني مرد! اي نور نبي (ص)
ذوالفقار حيدري شور علي (ع)
اي ولي از عاشقان دوري مكن
شوعيان وصل مستوري مكن
در زمان غيبتت اي مهربان
ناله‌ها چون شعله شد بر آسمان
مسجد و محراب آتش مي‌زنند
اين منافق‌هاي دون بسكه بدند
بد به ماند بد به عالم مي‌كنند
جشن را اندوه و ماتم مي‌كنند
چند تايي نخبه نادان هنوز
يار شب گرديده‌اند و خصم روز
روز يعني نايبت سيدعلي
اين چراغ راه دين نور نبي (ص)
با نگاه كينه او را ديده‌اند
از امام و از شما رنجيده‌اند
يا بريدند از شهيد و انقلاب
يا كه دشمن كشته با گل‌هاي ناب
آفتاب معرفت مهدي بود
جملگي باشد نود او هست صد
«صد چو پيش آيد نود هم پيش ماست»
منتظر بر تو دل درويش ماست
از مريدانت نظر هرگز مگير
ما مريديم و شما هستيد پير
پير راهيد اي امام مهربان
زين سخن داند همه كون و مكان
عده‌اي خصمند با ايران ما
يار دشمن كشته خصم جان ما
رفته با بيگانه ساغر مي‌زنند
نيشها بر ما و رهبر مي‌زنند
رهبر اما مهرباني مي‌كند
نام خود را جاوداني مي‌كند
اي امام اي آسمان پيماي ما
اي سبب بر شوق و هم غوغاي ما
جلوه كن آمد زمان جلوه است
شد زمان امتحان و جلوه است
امتحان كن تا منافق گم شود
امتحان كن تا بيني خوب و بد
ما ولايت را مددكار آمديم
ما عاشق اوييم آيا ما بديم؟
نايبت سيدعلي را عاشقيم
دشمن خصم و ولي را عاشقيم
از ولايت تا تو راهي روشن است
هركسي غير از ولي اهريمن است
اين فقيهان جان فشاني مي‌كنند
با خلايق مهرباني مي‌كنند
جمله با وحدت به دنبال ولي
رهسپارند با سيدعلي
هست رهبر را به سر عشق شما
اي امام حق عزيز آشنا
يوسف زهرا خريدار توايم
همچنان حلاج بر دار توايم
هركجا هستي دعايت مي‌كنيم
جان نثار ردپايت مي‌كنيم



:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 10 مهر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدى

درد دل امام زمان با شیعیان

***
صاحب مال منال و جانتان
تا شود محکم دل و ایمانتان
پس نظاره میکنم در کارتان
بس تاسف میخورم بر حالتان
از خدا خواهم فرج در کارتان
این منم چون کعبه آمالتان
بر کدامین پایه است رفتارتان
پس چرا سست است این پیمانتان؟
پس چرا دورید از قرآنتان
تا بجوید از دل بازارتان
میپسندم ناله های زارتان
یاد من رفته چرا از یادتان
پس چرا اینگونه است کردارتان
شاد میگردم من از دیدارتان
تا خداوند هم کند اکرامتان
لطف و تایید خدا همراهتان
تا که باز آیم شوم من یارتان

 

حرفها دارم بگویم با شما

 

عرضه میگردد به من حال شما

 

چون ببینم نامه اعمالتان

 

میشوم شرمنده از کار شما

 

هان عزیزانم کدامین سو روید ؟

 

قولتان با فعلتان همراه نیست

 

عهد می بندید و بر هم میزنید

 

آیه های واضح قرآن منم

 

یوسف زهرا منم کو عاشقی ؟

 

دوست دارم گفتگو با من کنید

 

شیعیانم من غریب و مضطرم

 

دم به دم گوئید آقا جان بیا

 

درد دل گفتم ولی با این وجود

 

منتظر باشید با اعمال نیک

 

یکزبان باشید و فریادم کنید

 

از خدا خواهید تعجیل فرج

 

اللهم عجل لولیک الفرج



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 81
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : 10 مهر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدى

کسي که براي ظهور مهدي فاطمه دعا کند و همچنین خواندن دعای فرج

آثار وبرکات بسياري دارد،

1ـ هفتاد هزار نفر از گناهکاران را شفاعت ميکند

۲ ـ.حضرت صاحب الأمر در حق او دعا ميکند

۳ـ.شفاعت آن حضرت در قيامت شامل حال او ميشود

۴ــسبب رجعت به دنيا، در زمان ظهور آن حضرت ميشود

۵ـباعث آمرزش گناهان ميشود.از تشنگي روز قيامت در امان است.

۶ـدرجات او دربهشت بالا ميرود

پس بهر فرج آقا دست برارید بر آسمان تاگیرید شفاعت اقا را



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 86
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : 10 مهر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدى

گفتم به مهدی بر من عاشق نظر کن

                                       گفتا تو هم از معصیت صرف نظر کن
گفتم به نام نامیت هر دم بنازم

                                       گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم
گفتم که دیدار تو باشد آرزویم

                                       گفتا که در کوی عمل کن جستجویم

گفتم بیا جانم پر از شهد صفا کن

                                       گفتا به عهد بندگی با حق وفا کن

گفتم به مهدی بر من دلخسته رو کن

                                       گفتا ز تقوا کسب عز و آبرو کن

گفتم دلم با نور ایمان منجلی کن

                                       گفتا تمسک بر کتاب و هم عمل کن

گفتم ز حق دارم تمنای سکینه
                                       گفتا بشوی از دل غبار حقد و کینه

گفتم رخت را از من واله مگردان

                                       گفتا دلی را با ستم از خود مرنجان

گفتم به جان مادرت من را دعا کن

                                       گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن

گفتم  ز هجران تو قلبی تنگ دارم

                                       گفتا ز قول بی عمل من ننگ دارم

گفتم دمی با من ز رافت گفتگو کن

                                       گفتا به آب دیده دل را شستشو کن

گفتم دلم از بند غم آزاد گردان

                                       گفتا که دل با یاد حق آباد گردان

گفتم که شام تا دلها را سحر کن

                                       گفتا دعا همواره با اشک بصر کن

گفتم که از هجران رویت بی قرارم

                                       گفتا که روز وصل را در انتظارم



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : 10 مهر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدى

:::: یا بقیه الله آجرک الله :::: اشعار امام زمان (عج) ::: یا صاحب الزمان ادرکنی ::::


اي آنکه در نگاهت حجمي زنور داري
کي از مسير کوچه قصد عبور داري؟

چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابي
اي آنکه در حجابت درياي نور داري

من غرق در گناهم، کي مي کني نگاهم؟
برعکس چشمهايم چشمي صبور داري

از پرده ها برون شد، سوز نهاني ما
کوک است ساز دلها، کي ميل شور داري؟

در خواب ديده بودم، يک شب فروغ رويت
کي در سراي چشمم، قصد ظهور داري؟

:::: یا بقیه الله آجرک الله :::: اشعار امام زمان (عج) ::: یا صاحب الزمان ادرکنی ::::


اگر چه روز من و روزگار مي گذرد
دلم خوش است که با ياد يار مي گذرد

چقدر خاطره انگيز و شاد و رويايي است
قطار عمر که در انتظار مي گذرد

به ناگهانيِ يک لحظه عبور سپيد
خيال مي کنم آن تک سوار مي گذرد

کسي که آمدني بود و هست، مي آيد
بدين اميد، زمستان، بهار، مي گذرد

نشسته ايم به راهي که از بهشت اميد
نسيم رحمت پروردگار مي گذرد

به شوق زنده شدن، عاشقانه مي ميرم
دو باره زيستنم زين قرار مي گذرد

همان حکايت خضر است و چشمه ظلمات
شبي که از بَرِ شب زنده دار مي گذرد

شبت هميشه شب قدر باد و، روزت خوش
که با تو روز من و روزگار مي گذرد

 
:::: یا بقیه الله آجرک الله :::: اشعار امام زمان (عج) ::: یا صاحب الزمان ادرکنی ::::


اسير مانده ايم در بهانه هاي پاپتي
و ميله هاي آهنين و عشق هاي ساعتي

حوالي نگاهمان دوباره صف کشيده است
صداي تيک  تاک غم , شماره هاي صنعتي !

امان از اشتباه هاي نا تماممان , همان
تفاخر هميشگي به هيچ هاي قيمتي !

ميان قرن حادثه کجاست اتفاق عشق
نمانده در تسلط همان هبوط لعنتي ؟!

کسي نيامد از تبار انتظارمان ببين
که مانده ايم سخت در هجوم بي لياقتي !

:::: یا بقیه الله آجرک الله :::: اشعار امام زمان (عج) ::: یا صاحب الزمان ادرکنی ::::

 
از نو شکفت نرگس چشم انتظاري ام
گل کرد خار خار شب بي قراري ام

تا شد هزار پاره دل از يک نگاه تو
ديدم هزار چشم در آيينه کاري ام
 
گر من به شوق ديدنت از خويش مي روم
از خويش مي روم که تو با خود بياري ام

بود و نبود من همه از دست رفته است
باري مگر تو دست بر آري به ياري ام

کاري به کار غير ندارم که عاقبت
مرهم نهاد نام تو بر زخم کاري ام

تا ساحل نگاه تو چون موج بي قرار
با رود رو به سوي تو دارم که جاري ام

با ناخنم به سنگ نوشتم : بيا , بيا
زان پيشتر که پاک شود يادگاري ام

 
:::: یا بقیه الله آجرک الله :::: اشعار امام زمان (عج) ::: یا صاحب الزمان ادرکنی ::::


از ميان اشک ها خنديده مي آيد کسي
خواب بيداري ما را ديده مي آيد کسي

با ترنم با ترانه با سروش سبز آب
از گلوي بيشه خشکيده مي آيد کسي

مثل عطر تازه تک جنگل باران زده
در سلام بادها پيچيده مي آيد کسي

کهکشاني از پرستو در پناهش پرفشان
آسمان در آسمان کوچيده مي آيد کسي

خواب ديدم , خواب ديده در خيالي ديده اند
از شب ما روز را پرسيده مي آيد کسي


:::: یا بقیه الله آجرک الله :::: اشعار امام زمان (عج) ::: یا صاحب الزمان ادرکنی ::::


از فراقت به جواني همگي پير شديم
بي تو از وادي دنيا همگي سير شديم
 
بي خود از حادثه ي عشق تو ديوانه و مست
عاشق کوي تو گشتيم و زمين گير شديم
 
تا که وصفي ز کمان و خم ابروي تو رفت...
در پي ديدن رويت همگي تير شديم
 
از کمان خانه ي زلفت همه بالا رفتيم
در سراشيبي ابروت سرازير شديم

گو گدايان در اين خانه بيايند که ما
از گدايي به در تو همگي مير شديم
 
عاشقان همچو (( رها )) در گرو بند تو اند...
جمله در حلقه ي تو در غل و زنجير شديم

:::: یا بقیه الله آجرک الله :::: اشعار امام زمان (عج) ::: یا صاحب الزمان ادرکنی ::::


از انتظار خسته ام و يا دلم گرفته است؟
تو مدتي است رفته اي , بيا دلم گرفته است

نگاه سرد پنجره به کوچه خيره مانده بود
گمان کنم بداند او چرا دلم گرفته است

گذشتم از هزاره ها در امتداد دوري ات
به ذهن من نمي رسد کجا دلم گرفته است

به چشم خود نديده ام شکوه چهره ي تو را
شبي بيا به خواب من , بيا دلم گرفته است


:::: یا بقیه الله آجرک الله :::: اشعار امام زمان (عج) ::: یا صاحب الزمان ادرکنی ::::



:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : 10 مهر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدى

 گر چه پیمان را شکستم بر سر پیمانه ام

  با همه بد عهدی ام آن عاشق دیوا نه ام

 

 گر به  ظاهر دورم از در گاه تو ای نازنین

 باز  هم مشتاق  روی دلکش جانا نه ام

 

  از در  میخانه ات  ای شاهد  خوبان مران

 با همه عصیان همان دردی کش میخانه ام

 

 پرده  بردار  از رخ زیبا  که مشتاق  تو ام

 

 آن  رخ  زیبا  ندیده  ،واله   ودیوانه ام

     

 پادشاه  جودی و ما  بنده در گاه  تو

 منتظر بر درگهت ،زان بخشش شاهانه ام

 

  در میان بحر هجران غوطه ور گشتم ولی

  باز  هم در   جستجوی  گوهر  دردانه ام

 

 همچون من هرگز نباشد بر درت پیمان شکن

  لیک  با الطاف  غیر  از تو،  شها! بیگانه ام

 

  چون که لطف توست تنها ضامن رسوایی ام

  ور  نه  آن گردم  که افشان در دل ویرانه ام

 

 انتظارت بیش از حد شد ،تحمل تا به کی؟

  آفتا با!   بهر  دیدار  رخت  پروانه ام

 

 واله و«شیدا » ومستم لیک ،محتاج توام

 یک نظر بر من نما، ای عارف فرزانه ام!

 

    اللهم صل علی محمد وآل محمد،وبارک علی

   محمد وآل محمد،کافضل ما صلیت وبارکت

     وترحمت علی ابراهیم وآل ابراهیم،

                   انک حمید مجید.

  



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : 10 مهر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدى

دانلود مولودي ، مداحي ، تواشيح و سرود نيمه شعبان و ولادت امام زمان(عج)

دانلود مداحی ، مولودی و مدیحه سرایی میلاد حضرت امام زمان (عج)

مولودي دار و ندار من یا ابن الزهرا در جشن ميلاد امام زمان (عج)با صداي كريمي

مولودي نيمه شعبان با عنوان ای عشق آسموني با صداي كريمي 

مولودي زيباي ای گل یاسمن، حجت ابن الحسن با صداي سازور 

مولودی‌ حاج حسین سازور در وصف منجي عالم بشريت(عج) 

مولودی‌خواني حاج حسن خلج براي امام زمان (عج) 

مولودی خوانی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت صاحب زمان(عج) با صدای مهدی مختاری 

مولودي زيباي گل نرگس با صداي محمود كريمي 

مولودی ولادت حضرت حجت بن الحسن (عج) با صدای میرزایی 

مدیحه سرایی ولادت با سعادت حضرت حجت بن الحسن (عج) 

مولودي نيمه شعبان با عنوان نواي ني با صداي كريمي 

مولودي مهدی صاحب زمان ويژه ميلاد امام زمان (عج) با صداي خلج 

سرود خوشا دردی که درمانش تو باشی با صداي افتخاري 

دانلود سرود نيمه شعبان با عنوان آئينه انتظار با صداي غلامعلي 

همخواني نور هدایت ويژه تولد گل زيباي نرگس حضرت مهدي(عج) 

همخواني نيمه شعبان و ولادت حضرت مهدي با عنوان عطر وحی 

همخواني و مديحه سرايي ابا صالح (عج) ويژه نيمه شعبان 

تواشيح و همخواني زيباي یوسف گم گشته ويژه نيمه شعبان 

همخواني زيباي یا مهدی (عج) ويژه نيمه شعبان 

تواشيح و همخواني زيباي یا اباصالح ويژه نيمه شعبان 

تواشيح صبح اميد ويژه ولادت حضرت وليعصر (عج) 

تواشيح روز هجران و شب ويژه ميلاد امام زمان (عج) 

دانلود همخوانی فرازهایي از دعای ندبه ويژه نيمه شعبان 

همخوانی نگار صبح بهارم به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان(عج) 

همخوانی ولادت با سعادت حضرت حجت ابن الحسن (عج) 

مديحه سرايي گل نرگس جوانه زد ويژه تولد حضرت مهدي (عج) 

همخواني و تواشيح ایام هجران می رود ويژه نيمه شعبان 

همخوانی ای غائب از نظرها ويژه ولادت امام زمان (عج) 

همخوانی و تواشيح ميلاد حضرت امام زمان (عج) كار گروه محراب 

تواشيح نيمه شعبان با عنوان یابن الحسن(عج) 

مديحه سرايي و همخواني مژده یاران گل درآمد ويژه نيمه شعبان 

همخوانی ويژه نيمه شعبان با عنوان خداي كرم 

همخوانی گل نرگس ويژه میلاد حضرت ولی عصر(عج) 

دانلود مولودي مهدی صاحب زمان (عج) با صداي خلج 

همخوانی میلاد حضرت ولی عصر(عج) توسط گروه رسائل 

مداحي ای خاتم اوصیای احمد، مهدی با صداي روحاني 

دانلود مداحي نيمه شعبان با عنوان ای امید آخرین فاطمه 

دانلود مداحي بیا یا ابن الحسن دردم دوا كن با صداي كريمي 

مداحي عشق من، ای گل نرگس با صداي محمد طاهري 

مداحي عزیز فاطمه دورت بگردم با صداي طاهري 

مداحي ای روح آشنایی، یا مهدی یا مهدی با صداي طاهري 

مداحي و مولودي نيمه شعبان با صداي بني فاطمه 

مولودي نيمه شعبان با عنوان یا ابن طه، یا ابن یس با صداي حاج منصور 

مداحي یوسف فاطمه مهدیا بیا با صداي حاج منصور ارضي 

مداحي ولادت حضرت مهدي (عج) با صداي حاج منصور ارضي 

مداحي ای حیدر روزگار مهدی ويژه ولادت حضرت مهدي (عج) 

دانلود مداحي ای خسرو خوبان ويژه نيمه شعبان 

مداحي نمی دونم دلم دیونه كیست ويژه نيمه شعبان با صداي دلجو 

مداحي نگار من به كجایی ويژه نيمه شعبان با صداي هوشيار 

دانلود مداحي ای گل مولا بیا، بیا با صداي واعظي 

مداحي ويژه نيمه شعبان با صداي خلج 

مداحي یا ابا صالح، ابا صالح مدد با صداي سلحشور 

دانلود مناجات امام زمان (عج )به زبان تركی

مديحه‌خوانی نزار قطری در روز میلاد حضرت مهدی(عج)

مولودی خوانی نزار قطری در میلاد حضرت مهدی(عج)

دانلود مولودي اعياد شعبانيه با صداي نزار قطري

مداحي عید العظیم ويژه اعياد شعبانيه با صداي نزارقطري

دانلود مولودی ” امام زمان(عج) ” با صداي ملاجليل كربلايي

دانلود مداحي ” مهدی یا مهدینا” با صداي احمد الساعدي

دانلود مولودی ” اسمك یا مهدینا ” با صداي احمد الساعدي

مولودی خوانی ملا باسم كربلایی در میلاد حضرت مهدی(عج)

دانلود مديحه سرايي ميلاد امام زمان (عج) با صداي حداديان

مداحي برای تعجیل فرج خدا خدا کنم با صداي محمد طاهري

دانلود مداحي منم فدایی بقیة الله با صداي محمود كريمي

مولودي نيمه شعبان و ولادت امام زمان با صداي ميرداماد

مداحي تولد حضرت وليعصر امام زمان (عج) با صداي ميرداماد

دانلود مداحي یوسف زهرا بیا با صداي حسن خلج

مداحي بیا گل نرگس ويژه ولادت امام زمان(عج) با صداي مقدم

مديحه سرايي شب ولادت گل زيباي نرگس و نيمه شعبان

دانلود مولودی ” شاید این جمعه بیایی ” با صداي سيب سرخي

دانلود مولودي نيمه شعبان با صداي حداديان

مديحه سرايي آمده طاووس بهشت با صداي مهدي سلحشور

دانلود مداحي پیچیده بوی گل نرگس با صداي مختاري

مداحي ميلاد حضرت ولي عصر (عج) با صداي مختاري

دانلود مولودي نيمه شعبان با صداي بهمني

دانلود مداحي نيمه شعبان با صداي بهمني

مولودي ذکر یا صاحب الزمونه با صداي سلحشور

مديحه سرايي ميلاد امام زمان (عج) با صداي ميرداماد

دانلود مداحي نيمه شعبان با عنوان گل نرگس كجايي

دانلود مولودي ميلاد نور وي‍ژه نيمه شعبان با صداي طاهري



:: بازدید از این مطلب : 625
|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 10 مهر 1389 | نظرات ()